Orsa, påsk och äta själv...

Idag fick lillpluttan testa att äta själv igen, det gick väl sådär. Jag är glad att jag inte är särskillt pedant när det gäller sånt här, hon kommer ju inte lära sig om hon inte får prova. Men efteråt får man sanera både unge, stol och golv. =) Hon tyckte till en början att det var otroligt roligt, tills hon insåg att hon inte fick i sig så mycket, då fick jag stödmata lite. Lilla skruttan. Hon har börjat dansa nu, så otroligt söt =) Här kommer lite bilder på äta-själv-försöket.




Här är stugan vid sjön där vi åt påskmiddag. Riktigt mysigt läge på den, synd att man klätt sig för kallt och att Selma var lite rastlös bara. Det rökte in också, vi var där någon timme och åt fläskfile, potatishalvor, sås och grönsaker, det var riktigt mysigt, hoppas att det blir en tradition. Nästa år ska jag dock inte ha några glansiga leggings på mig utan underställ och andra varma kläder. =)
 


Mamma utanför stugan.


En gitarrfrukost. Här ser man att det är lite provisoriskt än så länge. Men jag trivs bra där uppe, kommer att bli väldigt fint då det är klart.


Jag och pappa åkte skidor en dag ,det var underbart väder, lite för blöt snö i backarna bara, men annars superbra.


Pappa i norrbacken.


Jag, Selma och mamma tog en långpromenad med Selma i pulkan. Det var så otroligt ljust så solglasögonen åkte på. cooling va? Tog bort klistermärket sen... =)

Mamma och Selma

Idag har det varit väldigt lugnt, Selma har sovit dåligt i flera nätter så vi har varit lite trötta allesammans. Ken är och hjälper Jörgen att gräva vid deras nya tomt. Och jag tror att jag ska köra ren kur med cambridge ngn vecka igen. Känner mig inte så motiverad så kanske blir det kombinerad kur. Vi får se.

Ha en härlig sista påskdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback