Liten blir stor och det går otroligt fort.....


Hårspänne i för första gången, världens sötaste...

 
Xerox och Rasken på promenad...


Luckan som man inte får öppna.. Haha, förbud fungerar...inte. Här har jag gjort en "sålänge-lösning", Har dock gjort om den lite så att den fyller sin funktion nu....

Hon kan gå själv med sin gåvagn, självklart kryper hönsmamma efter och försöker se till så att hon inte slår sig, det i sig är en nästintill omöjlig uppgift, hon är så vild och orädd.





Idag blir det utgång, var inte tänkt så, men efter trerätters, lite vin och spelkväll med Elin och Jonte, hade Elin lyckats manipulerat mig till att säga ja till detta =) outfiten är vald och Elin och Anna kommer hit till kl fem då ska det piffas =) Förutsättning att vara fler så en kan vara lektant, så har vi självklart ett snurrande schema =) 
Ken kommer hem före sju så då kör Elin oss in till förfest hos Emma, ska bli mycket trevligt. Min snälla kusin kör hem mig vilket var en förutsättning för att jag skulle kunna följa med för imorgon är det dop i Vittinge så jag hoppas jag är någorlunda pigg då...   ;)

Nu ska jag leka lite till med min lilla ligist och sen plocka fram kläderna till imorgon så det är förberett, jag skulle nämligen få lite sovmorgon då för Ken fick det idag.

Ha en underbar helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Världens sötaste Selma, så glad att jag får vara med och se henne utvecklas! Hoppas du får riktigt roligt i morgon, men se till att ta det lugnt med shotsen, spy i kyrkan på barndop är nog ingen höjdare! Puss

2010-04-24 @ 23:54:19
Postat av: elin

Manipulerat? Snarare säga just exakt de saker du absolut ville höra, så du kunde ha en anledning att följa med=) Jag känner dig så väl baby!

2010-04-28 @ 20:43:20
Postat av: Nell

Är din hund en sån där underbar grand danois?

2010-07-07 @ 07:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback