bilder

Nu ska ni få lite bilder... (för en gångs skull..) Jag ska bli bättre på att uppdatera, men huset är ju hela tiden lite halvfärdigt sådär och det är så tråkigt att fota då.. Men till jul (alltid till jul) då har jag tänkt att vi ska ha hunnit med att t.ex lista... Återstår väl att se

Idag har jag gått en promenad med Sara och bakat tre cheesecakes till på onsdag, hoppas att ett inredningsparty är lika roligt som det låter...



Bokstäverna på Selmas dörr och två kubhyllor från Ellos..


 
Detta är bordet som jag ska beställa.. Hur fint som helst tycker jag... Det kommer passa perfekt i vårt kök...



Selma ligger helt utslagen i soffan...Ser fruktansvärt skönt ut när bebisar sover måste jag säga...

Köksstolarna som är beställda...


Gudmor Elin på besök...


Lilla Selma i vagnen då vi var på kvällspromenad hem till mamma och pappa...


 
Selma i babysittern idag då jag bakade.. Här kan man riktigt se hur intressant och spännande det är att titta på någon som bakar (hur kan det gå så bra för tv-programmen?, det är verkligen sjukt tråkigt att titta på någon som bakar/lagar mat tycker jag.. ) Men sen tycker jag ju heller inte att det är roligt att vare sig baka eller laga mat själv heller... Selma somnade efter en kvarts tittande så kanske har hon ärvt mitt brinnande intresse för matlagning...




Hoppas min lilla raring kommer gilla cult, för redan nu har hon en hel del...


Hennes rum går för tillfället i rosa, limegrönt och brunt.. Införskaffade en del små lampor från IKEA, måste bara införskaffa några små glödlampor till dem också...



En doptavla jag beställt från internet... hur fin som helst, där namn, vikt, längd och tid finns med..



Fler IKEA lampor och ännu mer cult... En stor pall som jag klätt om i samma tyg som gardinen och en liten rosa pall från mio... Sen syns även en del av hennes gåstol som vi fått av Sara och Jimmy..




Har glömt vända på bilderna idag.. Ni får vara lite flexibla istället...

Idag är målet att jag ska göra en tacogratäng tills dess att Ken kommer hem och sen försöka hinna städa och fixa till i sovrummet.. Imorgon tänkte jag att huset skulle vara fint och färdigstädat för på onsdag ska vi på vår första föräldraträff, så då tänkte jag ta det lugnt den dagen i övrigt.. Tills på kvällen då vi alla ska tränga ihop oss i soffan...

Ska ta bilder på partyt och lägga ut så ni får se... (i varje fall är det min tanke...=)

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback