Utbildning och bilamning...

Utbildningen idag var helt oslagbart bra och det var nog den bästa föreläsning jag varit på.. Förutom Mia törnblom då såklart...

Han var en jättebra föreläsare och det är en otroligt intressant metod som jag tror kan vara mycket användbar..

Ken och Selma kom in på lunchen då mina bröst höll på att sprängas, ammade henne i bilen och käkade lite, sedan tillbaka till utb. Var helt slut då jag kom hem.. Längesen man satt och lyssnade och tog in information en hel dag.. Hem och umgås med Selma, lilla pluttan var och vaccinerade sig idag (Ken var jättelycklig över att just han fick vara med på det obehagliga besöket, han hade fått tröstat lillan en kvart efter det innan hon lugnade sig... )
Badade Selma och satte på henne sin nya pyjamas, hur söt som helst.. Tittade på Idol, otroligt talangfulla människor med i år så jag tror att det kan bli hur bra som helst..

La Selma, och hon tvärslocknade, helt slut idag hon också... Så fort jag är klar med att uppdatera er om mitt fullspäckade liv ska även jag gå och sova.. Upp före sex imorgon också...

Igår var det middag hos Tina, det var hon, jag, Elin, Katta och Fanny.. Selma fattade tycke för Fanny och pratade och skrattade och var helt enkelt oslagbart flörtig mot henne...

På lördag blir det tjejmiddag hos Sara, ska bli trevligt...

Nej nu faller mina ögonlock ihop.. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att höra att du haft en bra dag, jag ska hälsa Malin, hon är super duktig och jag tycker defenitivt att du ska besöka henne nästa gång! Jag kan följa med och ta hand om mosters gris undertiden...Sov sött

2009-09-22 @ 22:01:42
Postat av: Lina

Hade ni Steve Wicks som föreläsare... Honom hade vi i MI på KY, han var asbra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback