Tjingeling...

Ännu en underbar dag, med fint väder dessutom... =)

Elin skulle komma hit vid tio ska fråga henne om hon är sugen på att gå en promenad... Riktigt mysigt att ut och  rulla vagn faktiskt.. Har dock blivit rätt lat så det har inte ens blivit en långpromenad om dagen, men det ska det bli ändring på igen.. Måste ju komma tillbaks in i rutinerna...

Igår var jag in till Sala och lunchade med Linda, hann även shoppa bort en hel del pengar som verkligen inte skulle shoppas bort... Men det är så roligt att köpa kläder till lillan, köpte jättefina kläder inne på anny annorlunda faktiskt... Så nöjd..

Passade även på att köpa en del ur cults barnserie till lillans rum.. Ska gå runt idag och ta lite bilder så att ni får se.. Börjar faktiskt bli riktigt fint och mysigt här hemma.

Var iväg en sväng till Heby textil också och köpte tyg som jag ska sy köksgardiner av.. Nu blir det lila där inne också.. 

Sen ska jag ha det tills i början på december, då har jag tänkt mig att nedervåningen ska bli röd...

Egentligen borde man ha fyra uppsättningar av allting, gardiner, ljus och kuddar, då kunde man byta varje årstid...

Isåfall kunde jag ha lila på hösten, rött på vintern och turkost på våren och limegrönt på sommaren kanske.. Ska fundera lite på det där.. Jag tycker det låter smidigt att ha det lite färdigt för det kommer ju att kännas nytt varje gång man byter... Nu håller det i varje fall på att bli lila...

Nu somnade min lilla tjej i vaggan här, det var ju inte alls meningen, men men då hinner jag äta frukost i lugn och ro innan det är dags för henne att få mat igen...

Ha en trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback