Små yogisar....

Shit vad fort veckorna och dagarna går.. På tisdag är min lilla skrutt tre månader och det har gått så sjukligt fort... Samtidigt kan jag inte tänka mig att hon inte alltid bott här med oss... Konstigt det där...

Idag var jag och Ken till Gysinge och åt middag på deras värdshus.. Det är otroligt fint där faktiskt...
Sedan var vi till Kens systers familj och fikade.

Den här veckan blir det fullt upp.. Imorgon ska jag in till Sala och försöka budgetshoppa hyfsade kläder jag kan ha på mig, för på tisdag och onsdag ska jag gå på utb. med jobbet... MI-utbildning. Det ska bli roligt samtidigt som jag lite oroligt undrar om min hjärna kan ta in någonting som inte har med bebisar (och närmare bestämt med Selma) att göra, det återstår att se...

Imorgon ska vi även träffas och laga mat igen, jag har riktigt höga förväntningar.. Sist var det helt otroligt gott och ngt jag definitivt ska laga här hemma snart... Roligt att få lite ny inspiration vad man kan laga här hemma, för annars är det bara samma rätter som snurrar runt runt...

På torsdag är det dags för det första mamma-bebis-yoga-passet... Vi får det i present av vår instruktör som hade oss under gravidyogan... Det ser jag verkligen fram emot... Undrar vad Selma kommer tycka om det.

På lördag är det stor tjejmiddag hos Sara, var massor av tjejer bjudna såg jag, både såna jag känner och såna jag inte känner, det kan nog bli riktigt roligt tror jag.. Har inte varit på en stor tjejmiddag sen gymnasiet.. (och med stor menar jag över tio st...)

Imorgon är det dags för hollywoodfruar och självklart även roast på berns...

Men mrs Anka... Vilken olycklig stackars människa.. Och vad gör olyckliga stackars människor, de ser ner på andra och kastar skit på andra.. Hela tiden när hon pratar så tror hon att andra ser upp till henne hela tiden och hela tiden när hon pratar ser hon ner på människor.. Roligt liv, nej.

Och den andra, som pratar som om hon är efterbliven.. Maria? Kommer inte ihåg vad hon hette.. Hon som nyss lärt sig koka kaffe, men redan var expert.. Alltså hon var ju en dum blondin personifierad...

Winter verkade ju vara den enda som ville och förstod ngt.. Ska bli spännade att se vad som händer imorgon..

Och nästan mest intressant av allt.. Ska man få höra mrs Anka tugga på mer brosk.. (uuasch... ryser i hela kroppen..)

Nej om man skulle gå och kolla på den helt misslyckade kommisarien och havet då kanske...

Trevlig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback