Shopping på hög nivå, eller i varje fall höga summor..

Nu har jag haft en riktigt köparhelg.

Det har köpts ny bil, en släpvagn och en ny tv.  För tre år sen, så hade vi tv i sovrummet, vi skulle då dra in antennsladden och ha en boxer även där. Jag införskaffade ett tvillingkort från boxer.. Dock kom aldrig antennen in i det sovrummet och jag kom mig aldrig för att säga upp tvillingkortet för jag trodde ju att vi skulle fixa det.. Sen flyttade vi till detta huset och samma sak här jag trodde att vi snart skulle införskaffa en tv att ha i sovrummet och att kortet skulle komma till användning..

Igår installerade vi tv:n och kortet, och vet ni, vi har filmkanaler! (som vi har betalat för i tre år... =)  Hur bra som helst.. Ska bli oerhört skönt att kunna ligga på nätterna och titta lite på tv...


Min lilla bil är jättefin, just nu har Ken den, för den som åker med Selma har stora bilen då den är säkrast.. Men den går riktigt bra den där lilla minin, och drar lite gör den också.. Prima ballerina..

Idag har Elin varit här och fikat och pratat, Selma har varit på strålande humör så Elin hann få en pratstund med henne också...

Igår var vi iväg till Jenny och Jocke i Bålsta, de bjöd på middag. Alltid trevligt att träffa dem och bara prata lite strunt. Roligt för hundarna att få träffas och umgås också..

Idag har jag städat ur förrådet nere, och tro mig det var rejält med skräp där, det har varit ett så bra ställe att bara kasta in saker på för att sedan stänga dörren, inte alls lika roligt att röja upp det dock, hur som helst är det i varje fall gjort..

Igår vad jag in på bo concept.. Riktigt mycket snygga möbler, men inte helt gratis dock.. Kanske såg jag vårt nya köksbord där..

Nu ska jag gå ner och panera rödspätta, idag blir det fisk, potatis, ärtor och filsås, precis som i skolan.. Riktigt riktigt gott ska det bli..

Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Sara

ja du det är ingen dålig shopping de!:)

2009-09-07 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback