peace love and understanding...



Var precis ut på internet och beställde denna nappen till Selma.. Fin va?  Hon har ju mest rosa nappar annars.. Beställde två såna också.. Men jag gillade tanken på en napp i högblank svart pianolack....

Idag var det mamma/bebis yoga, det var lite kaosartat, men väldigt trevligt att återse alla från gravidyogan för att se vad det hade blivit av magarna...=)  Konstigt att se alla och att de inte var stora och tjocka längre...=)

Idag när jag kom hem var jag hur slut som helst så när Selma bestämde sig för att det var dags för en vilopaus var ingen tacksammare än jag... Vi sov tillsammans på soffan i nästan två timmar tror jag.. Nu har hon precis lagt sig för kvällen och själv ska jag spola upp ett varmt bad och lägga mig och läsa lite...

Imorgon ska vi iväg till Västerås och titta efter en spjälsäng.. Det känns som hon börjar bli lite väl stor för sin snugglenest..


Gick andra dagen på utbildningen igår, det är en riktigt bra kurs och jag är riktigt riktigt glad att jag får möjlighet att gå den.. Sådant man kan ha nytta av jämt...

Nej, nu ska jag gå iväg och börja spola upp vatten och under tiden det blir klart ska jag fixa den sista doppresenten (för i år hoppas jag...=)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lina

Å, tur för mig att jag redan har haft honom. Så jag inte blir ännu mer avundsjuk...

Jodå, det ska nog gå bra tror jag... hm... hoppas jag...

Krammmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback