Nobody puts baby in the corner...



Patrick Swayze är död läste jag nyss... Rätt sorgligt faktiskt, han kämpade ju så  och han ville ju så gärna att de skulle hinna hitta ett botemedel så att han skulle klara sig... 

(I stort sett) Alla tjejer har sett dirty dancing hundratals ggr, själv såg jag den först på gymnasiet.. Likadant med Pretty women.. Jag ser klassiker 10 år efter alla andra...  Då jag och Elin var i London gick vi och såg dirty dancing som musikal... Den är oerhört bra.. Då vi kom hem så var jag och Elin på Wallmans i sthlm, vi skulle precis åka hem när vi hörde dirty-dancing låten live, vi gick in igen och det var tess och andreas lundstedt från alcazar som var upp och körde lite kareoke.. (måste varit jobbigt för den som skulle upp och sjunga efter dem.. ) 

Däremot hade jag sett filmen point break (visst hette den så, där de var rånare..) typ tusen ggr innan jag såg dirty dancing, den var rätt bra om jag inte missminner mig.. 

Sara informerade mig igår om att jag tydligen missat fler klassiker ngt som hette gudarna måste vara tokiga tror jag.. Och sen var det någon mer film som jag inte minns namnet på, ngt med ett växthus och experiment... Hon får helt enkelt hyra dem och se till så att jag ser dem.. 

En annan klassiker som jag fortfarande inte sett är Göta kanal.. Fast jag har verkligen inte någon stark längtan att se den, får bli när någon tvingar mig... 

Over and out...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback