Jag är jag...

Och jag är mig lik.... Tror ni att jag ens fick fram kameran igår? tror ni att jag hade en enda tanke på det förrän jag satte mig här? Nix...

Hade ju varit en syn att föreviga, vi var 15 st, 19 med bebisar och en stor merpart trängdes ihop i vår soffa, den är 4,20 m bred, men ändå... vi var tio stycken i där och tre bebisar... Rätt bra gjort ändå...

Partyt var trevligt, dock har jag lite svårt att vara värdinna, blir så rädd att man ska missa att prata med någon och att prata mycket mer med någon annan, samtidigt ska man få fram fika och sådär och har fullt upp med det... Hoppas dock att alla hade trevligt och att ingen kände sig bortglömd...

En annan sak jag hatar med partyn är att om gästerna handlar för si och så, så får jag rabatt... Tycker det är så dåligt... För det första borde jag få en gåva för att jag bara bjuder dit dem det kan ju öppna för nya partyn och merförsäljning för dem och för det andra så behöver man verkligen inte säga så, människor ska ju inte känna sig tvingade att köpa saker för att jag ska få rabatt....

Såhär har dock de flesta hemmapartyn och jag gillar det inte alls (Mary Kay har naturligtvis inte så, där får man en gåva eller rabatt oavsett... i varje fall av mig...)

Jaja, hur som helst.. Jag gillar verkligen hemmapartyn.. Dels så träffas man och snackar lite skit och dels så är det oftast mycket fina och bra saker...

Jag shoppade loss på en hel del igår... (någon som trodde ngt annat..?)

 Några såna här, gubbkrukor blev det.. Har ju redan två....

Ett litet smyckesträd

 Et molnunderlägg... för lillan att ha på bordet tänkte jag...

Det var några av de saker jag så tankfullt investerade i...


Igår kväll var trevlig hur som helst... Undrar vad jag ska ha för party nästa gång.... Ljus/sex/inredning/ eller ngt annat spännande tema... Ska gå ut på internet och titta lite tror jag...
Avslutar med två bilder från mitt hem...

Vardagsrummet med min nya tapet och mitt nya väggord... Har glömt vända på bilden igen...





Och en bild på köket... Visst kommer köksbordet passa in prima här...

Ikväll är det premiär för ngt som kallas torsdagsklubben (och det mogna namnet till trots så behöver det inte ens vara på en torsdag) det är ett gäng vänner som bestämt sig för att en gång i veckan träffas hos varandra, laga mat ihop, dricka vin och bara prata strunt tillsammans, lyckligtvis är man inbjuden.. Jag ska försöka få till så att jag själv kan bjuda med två stycken härliga människor...Tror att det kan bli hur roligt som helst... (och detta trots att jag hatar att laga mat, men dels lagar man ju till ngt speciellt, det ska ju vara förätt, varmrätt och efterrätt och sen lagar man ju ihop och nästan allt är ju roligt om man är fler... Ska ringa Katta om det nu...

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback