inredningsparty och föräldragrupp

Idag var vi på första föräldragruppen, kändes bra då jag kände två som var med, de kommer även ikväll med sina bebisar..

Idag hade de bjudit in en tandsköterska som pratade om hur man sköter sina barns tänder och fluormängd o.s.v.
Det var helt okej, när hon hade pratat klart satt vi kvar själva och snackade en stund... Kan nog bli trevligt det där..

Efter det var jag och Selma iväg till Ica och handlade lite fika till ikväll... Kan ju inte bara ha mina egengjorda cheesecakes, alla kanske inte gillar det... Nu har jag fika för hur många som helst... Tror att vi blir femton st ((19 med bebisar) ikväll... Har ju tyvärr sålt mitt köksbord och mina stolar så jag hoppas verkligen att vi får plats... I värsta fall får man sitta på golvet =)

Nu är i varje fall köksbordet beställt och betalat så nu väntar jag bara på att vi ska få åka och hämta det... Man hämtar det i Årsta så jag hoppas att pappa och Ken ska köra sitt race ungefär samtidigt för då kan vi hämta det när vi ändå är i sthlm...

 Nej nu ska jag passa på att plocka lite medan Selma sover..

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback