En ny härlig morgon då...

Selma tycker det här med sovmorgon låter oerhört tråkigt så hon ville gå upp i tid.. Nu ligger hon och snackar med sin mobil som hon har i vaggan...

Sjukt vad ens läsarantal ökar om man av någon anledning hamnar i konflikt med någon.. Inte konstigt att t.o.m någon som Katrin.Z har många läsare på sin blogg...

Personligen så skaffade jag inte min blogg för att få så många läsare som möjligt, det var aldrig min tanke.. Jag skaffade den lite som en dagbok, där jag kunde skriva om vardagliga händelser, adressen gav jag bara till några av mina vänner.

Igår kommenterade jag några andras kommentarer av ett blogginlägg... Mina besökare växte väldigt fort, det är ju verkligen inte min grej. 

Så idag tänkte jag skriva ett helt vanligt inlägg "the jenny style" vilket innebär, jag listar saker jag ska göra eller har gjort, jag lovar att lägga upp bilder vilket jag sen glömmer/inte hinner, jag skriver om mitt lilla hjärta och hennes utveckling...

Just för tillfället ligger hon och vrider och vänder på gubbarna i mobilen, hon har blivit otroligt vaken och med, och lärt sig massor av nya ljud... Hennes ögon börjar mörkna lite också... Kanske kommer det blåa att helt försvinna... Varken jag eller Ken är ju blåögda så det känns ju mest troligt att inte hon heller kommer vara det, men det återstår att se...

Denna helg har jag skrivit en lång to-do list till Ken... Han hatar listor... Jag älskar listor.. Har man mycket att göra så hjälper de en att inte glömma ngt, + att det är en härlig känsla att få stryka saker som är gjorda...  Klippa gräset är en hög prio på den listan, det är nog 20 cm långt snart.... Kanske ska jag väcka Ken och påminna honom om den lilla saken..

Om jag på något sätt upprörde någon med mina kommentarer igår så var det verkligen inte meningen.. Kunde bara inte låta bli att kommentera....Det känns som om det låg mycket mer bakom det där än vad det handlade om från början...

Hur som helst.. Trevlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback