Dryga odjur...

Just nu är det mina katter som får ta åt sig... Har en dryg katt här som går runt runt runt och jamar det högsta och mest irriterande han kan, och grejen är den att han har kattmat och han har en kattlucka.. Så jag förstår verkligen inte vad han vill, tror inte att han vet det själv heller för den delen..

Men kryp... Jag hatar kryp.. Det har varit världens fästingsommar och jag hatar verkligen fästingar, hoppas att det börjar bli för kallt för dem nu så att de fryser ihjäl. Sen har vi även lyckats fått in typ 20 flugor i huset också.. Jag hatar flugor också.. Och nej hata är inte ett för starkt ord, visste jag att det inte skulle påverka livet i övrigt skulle jag gladeligen utrota flugor, fästingar, getingar, myggor, knott, bromsar och resten av alla dryga jäkla kryp...


Idag har jag tagit tag i att börja fixa en försäkring åt Selma, det var äntligen på tiden, jag är riktigt riktigt långsam känner jag.. Ska ta tag i lite fler såna där saker idag tänkte jag... Måste ringa tre och garmin och lite såna saker.. 

Idag är även den stora betala räkningar-dagen och ja, jag vet att jag är lite sent ute.. Som vanligt..

Jag och Ken köpte en massagestol, eller det är inte en stol, men en grej som man lägger i en stol, den sitter nu vid datorn, riktigt skönt faktiskt...

Kan ju vara bra såhär dagen efter ett riktigt fitness-pass eller vad säger du Sara? =)

Hoppas att någon köper mitt vardagsrumsbord och kommer och hämtar det snart. Vore skönt att bli av med.. Det är en underbar känsla att sälja saker faktiskt... I varje fall sådana man inte behöver... Nästan lika underbar som att köpa saker man behöver.. men bara nästan... =)

Japp, mycket text om ingenting. Nu ska jag betala räkningar... På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback