alonetime =)

Ken och lillan sover, så fick man helt plötsligt lite egentid... Selma är sjuk stackarn och jag känner att jag håller på att bli det med.. Attans...

Idag har jag varit runt halva Västerås och tittat på matbord.. Och jag är i valet och kvalet. I Barkarby så hittade jag världens snyggaste matbord, Det var vitt med stål i mitten och helt klart väldigt fräscht och ngt jag skulle älska länge det var verkligen unikt.  På minussidan så kostade det tio tusen. Stort minus.. En minussida med det är ju att om lilla Selma skulle få för sig att måla på det eller ha det till att vässa kniven på skulle jag bli oerhört mycket mindre glad..

På nordic, hittade jag ett helt okej bord, ett väldigt enkelt svart, inget speciellt men helt okej. Det med tillhörande stolar (6 stycken med tygklädsel) kostade 3400 kr. Priset är ett stort stort plus. Det kommer inte riktigt att bli lika snyggt, men samtidigt är det så otroligt mycket billigare, för till det andra bordet så fanns det inga stolar med så bara det skulle ju kosta massa pengar.. Får nog bli det helt okejiga bordet framför mitt helt otroliga bord..

Shit vad jobbigt det är att tänka logiskt och inte bara följa känslorna.. Jag vill vill vill ju egentligen ha det första, men jag inser ju att det vore helt otroligt dumt.

Men jag har också hela tiden tänkt mig ett vitt bord, men det finns inga fina vita bord som inte blir repiga hur lätt som helst och som ser bra ut... förutom mitt helt otroliga bord då såklart...

Men jag bör väl vara logisk va?

I natt fick jag sova hur många timmar som helst.. hela sju timmar i sträck, inte riktigt men nästan.. Och det mina vänner är helt otroligt, det har inte hänt på hur länge som helst, kan inte minnas när jag sov så länge utan avbrott.. I varje fall så har det lett till att jag är hur pigg som helst nu.. Inte bra, måste försöka komma i säng, för det finns inga som helst garantier att inte pluttan vaknar om två timmar... 

Selma har blivit så otroligt glad de senaste dagarna och är för tillfället riktigt lättflörtad, man får leenden hur lätt som helst.. Förut har man fått det första leendet enkelt och resten har man fått anstränga sig för... Det är hur mysigt som helst att vara hemma med henne.. Vill inte gå min kurs som jag ska gå med på jobbet... Hur ska det gå att vara utan henne?
Ken och Selma får vara standby i Uppsala hela dagen tror jag... Om jag skulle få akut selma-abstinens...

På Fredag ska jag dock öva min vara-utan-selma-kapacitet och gå och klippa och färga håret...


Imorgon är det promenad med Jenny och Nilla som gäller, sen kommer Elin kl 11 och då ska vi dona med gardiner..
Efter det är det städning som gäller här hemma.. Behöver tvätta fönstren i köket och tror att det är det jag ska roa mig med...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback