Vissa är smarta...Andra inte.

Läste ett "underbart" citat nyss... Detta kommer från en åklagare.

"När man säger våldtäkt tänker man mest på riktigt ruggiga våldtäkter. Men tar man en man och en kvinna som känner varandra och kvinnan säger att hon inte har lust idag, men mannen kör ändå. Visst är det oschysst, men kanske inte värt två års fängelse. Det liknar mer en ordningsförseelse."

Hur tänkte han när han sa detta? Roligt i detta skulle vara om han hade en bögkompis som han kände och hans kompis kände för att "våldta" honom lite.. Undrar om han bara skulle känna att det var en liten ordningsförseelse då. Idiot. Helt sinnessjukt. 

Just nu tittar jag på Ullared, i brist på annat. Är glad att det är Raw och inte roast ikväll. Roast på Berns var verkligen sjukligt dåligt det sista avsnittet... 

Shit vad jag längtar tills nästa gång jag åker till Ullared, jag tycker verkligen att det är otroligt roligt. Tänkte att vi skulle åka dit i vår och att Selma skulle få vara hos mamma och pappa....  Men bara tanken på att lämna henne ifrån sig känns riktig jobbig faktiskt. 

Tänkte att mamma skulle få vara lite barnvakt en liten stund den här månaden, tänkte boka in en massage för min stackars rygg och då kan jag möta upp mamma i Sala så kan hon gå runt med Selma en timme... Det skulle säkert fungera bra. 

Imorgon är det tjejkväll på Badhuset i Sala så då ska jag och Malin dit. 

På onsdag är det mamma,bebis träff här... 

Idag införskaffade jag ngt som jag tittat efter länge....
 

En sån här pryder mitt kök nu, hade en föregångare till den, men det känns som den har utvecklats en del. Känns som rätt bra att ha och bara kunna dra fram lite fort så kan man storstäda med den andra en gång i veckan eller ngt..

Nej, nu ska jag sysselsätta mig med ngt annat. Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback