Snart är det december =)

Underbart!! Idag gjorde jag klart 6 julklappar till. Jag är riktigt duktig och bra i fas nu. 12 stycken personer avklarade, saknas lite småsaker bara. Men i stort sett är de julklapparna klara.. Känns mycket bra!

Idag har varit en rätt lugn dag, var in till Sala och handlade lite. Har lekt lite med Selma. Dagen inleddes med en långpromenad med Jenny och Nilla, mycket välbehövligt. Har nu gått långpromenader tre dagar i rad. Igår avverkades 7 km, mycket nöjd med mig själv.

Jag längtar så tills jag får julpynta.. Ni anar inte.  Dock så är det så jobbigt när julen är slut, då är det verkligen antiklimax, då vill jag bara bära ut granen och plocka bort allt pynt och sen vill jag att det ska bli april. Januari och Februari är de värsta månaderna tycker jag. Så otroligt kalla och mörka.

Just nu spenderar jag kvällen framför idol med Ken. Vi har precis ätit varma mackor, mycket gott.  Testade att ge Selma en ny mat idag, och shit vad hon tyckte att det var äckligt. Lilla snuttan kräktes upp det, så sen gjorde jag i ordning gröt som vanligt. Undrar om hon ska växa upp enbart på gröt. Hon tycker ju inte om ngt annat.. Förhoppningsvis så kommer det väl.

Sen badade vi och det älskar hon verkligen. Så nu ser vi fram emot babysimmet på söndag ännu mer.

Nej nu ska jag titta på tv. Ha en härlig kväll!

Lite julinspiration...

















 Ni kan väl inte säga att ni inte är lite sugna nu?

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Marit

Åh jo! =) Här längtar man jättemycket till julen!! Vill också börja pynta men Martin tycker det är lite tidigt! HAha!



Hoppas allt är jättebra med er och att ni har en fin helg!



Kramisar/Marit

Postat av: Sara

Kan tänka mig att det blir lite svårt att ta sig upp för den där trappan:) Men visst ska det bli mysigt med jul,vi får önska oss lite snö till själva afton bara, trist med en grön jul:(

2009-11-22 @ 11:31:06
Postat av: Marit

Tack sötmos! =)

Jag använder en Sony Cybershot kompaktkamera, den fungerar superbra, men jag vill så småningom införskaffa en systemkamera, fotar ju en del... Men de kostar ju en del så det får vänta!



Jag tänker också försöka vänta några dar med pyntet, men har börjat smyga in lite smått och gott här hemma ändå. Hihi! =)



Trevlig kväll!! Kram!

2009-11-22 @ 18:31:05
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback