Mobil!#¤%***

Idag mina vänner ska jag göra ngt som jag verkligen tycker är jobbigt. Jag är en extremt vanemänniska och att bryta invanda rutiner är drygt. Idag ska jag byta mobilmärke. Min mobil ska in på reparation och då jag har en extramobil så ska jag byta till den. Detta är jobbigt för att (dagens I-lands problem) Jag kan inte menyn på den andra. Då jag skriver sms blir det fel, det blir punkter istället för mellanrum osv...  Jag har inte min musik på den mobilen, ej heller alla mina ringsignaler. Såna saker som gör att jag vet att det är just min mobil som ringer.

MEN fördel. ljudet försvinner inte varannan minut. Alla kort man tar blir inte hopplöst mörka eller hopplöst ljusa. Den hänger sig inte vilket gör att man kan lägga på då man vill.

Japp openminded, Nokia here I come.

Idag har varit en rätt skön dag. Den inleddes med kyrkis och sångstund sedan åkte jag hem och tänkte ta mig en välförtjänt tupplur, men tji fick jag för då kom Mamma, hon kom inte in (de har bytt lås och de var ju jäkligt effektiva då man inte ens kommer in med nyckel... =) Så först fikade vi och sedan gick hon upp och började tapetsera på vårt kontor/gästrum... Underbart, förhoppningsvis ska det bli klart i helgen, men det återstår att se.. Underbart att få piffa klart till första advent, fast jag tror inte jag hinner det, men i nästa vecka någon gång borde det vara färdigpiffat...

För några år sen kom jag över några gamla gymnastikskåp, tänkte försöka leta rätt på någon människa som kan lacka dem i vitt till mig, de är riktigt fina (tycker jag, Ken hatar dem....) Tänkte att jag skulle ha alla mary kay saker i dem, tror att det kan bli hur bra som helst...,

Igår var det inredningsparty här, jag handlade massor av fina saker som jag ska ta bilder på sen och visa er.. Nu får det dock vara slut på handlandet ett tag för min del, Här ska mognas och tänkas ekonomiskt.. (hoppas jag inte sagt detta förut...=) Sjävlklart ska jag handla, men måttligt och nödvändigt, det är tanken i varje fall...

Jag gillar Hemmapartyn, man får en chans att dra ihop massor av härliga människor, fika och shoppa... Super!


Nej nu ska jag gå upp och bada min lilla sötnos, hon sitter här och pratar.
Jag uppdaterar med lite kassa kort från min oerhört dumma mobil...

Over and out.

 


Lekdags...


Haha, hon ser smått besatt ut i sin gåstol... Hon hade  gått flera meter i den då Ken var hemma, dock ej då jag har sett, typiskt att man ska missa... Men men, hon gör det nog snart igen...,

Nya skor till Selma..



Nya tapeten, den är dock mer vit än på bilden...  och här på fel ledd, som vanligt...

**********************************************************************************************


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska oxå byta telefon, till en nokia, men permanent, undra hur det kommer gå. Jag gillar inte alls att byta mobil, till skillnad från dom flesta andra. Men, vad gör man inte för att kunna ha spotify.

Föresten så borde du läsa shopaholic-böckerna (en shopaholics bekännelser o.s.v.) helt otroligt roliga (p.s. dom finns i pocket=billigt ;-)).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback