Julkänslor

Jag gjorde världens finaste och längsta uppdatering igår. Publicerade den och ooops, allt försvann. Otroligt irriterande, det är ju inte så att man vill sätta sig och skriva exakt samma sak en gång till, speciellt inte när det var ganska mycket... 
 
Jaja, nu går jag vidare i livet....

Ni anar inte hur mycket jag längtar till julen. Jag har alltid älskat julen, men detta år känns det extra mycket, antar att det är för att lilla Selma är med =)  Jag längtar nästan på samma sätt som när man var liten, fast tiden går mycket fortare nu...

Jag ser fram emot att få jylpynta, att ta in en julgran, att slå in paket, att få göra Selma lite julfin, att få ge bort paket, att få vara hemma och mysa med familjen, äta allt gott som hör julen till. o.s.v o.s.v i all oändlighet =)

Detta år får vi också fira jul tre ggr och det är ju inte helt fel, Först med Sara, Jimmy, Kevin och Jack och sedan med min släkt, Vilket ska bli jättemysigt då vi är så många. På juldagen ska vi fira med Kens släkt...  Att man inte jobbar i jul är ju också en humörhöjare =)

Idag har vi varit på kyrkis och sjungit, Selma älskar verkligen det. hon sitter och sjunger med och är så glad så glad.. Idag var hon dock otroligt trött då hon inte hunnit sova ngt innan, hon ligger och sover på soffan nu, när hon vaknar ska vi ta och fixa till lite gröt.  Efter kyrkis så gick jag och Johanna en långpromenad med barnvagnarna och sedan fick jag lunch där..

På torsdag är det inredningsparty här. Har dock fått otroligt många avbok så vi får väl se hur många vi blir. Hoppas dock att jag kan få ihop ett gäng, många sjuka just nu.. 

I helgen var det middag och poker här. Shit vad roligt det var att spela poker igen, var riktigt längesen. Selma har ju fått in så bra rutiner nu så nu är det inget problem att träffas och spela lite kort.. Hoppas att det håller i sig.. 

Ikväll ska jag till Katta och äta tre-rätters.. Älskar denna tradition måste jag säga, hur bra som helst att få åka bort och lyxa till det lite då och då. Tjejsnack och desperate housewifes gör ju inte saken sämre heller måste jag säga =)  Ikväll är det till och med så lyxgt så jag blir upphämtad och hemskjutsad, kanske kan slinka ner ett glas vin också då... =)

Ha en härlig tisdagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback