I målartagen...

Vi håller på med datarummet nu, känns härligt för sen är det inte alltför mycket kvar. Bara källaren och badrummet uppe är kvar då, och sen gården då förstås... + att vi nog tänker bygga ut på övervåningen.. Okej det är kanske ganska mycket kvar, men oavsett så är det ett stort steg i rätt riktning. Efter detta lär vi göra klart pannrummet och sen börja barnsäkra vårt hus. Skulle tro att Selma kryper runt jul någongång och då vore det härligt om det var lite mer färdigt och barnsäkert.

Selma har somnat på soffan här, det var ju lite dumt eftersom hon brukar gå och lägga sig vid sju, men hon får väl sova en stund till, så ska hon få mat och så får hon lägga sig lite senare helt enkelt.
Idag fick hon gröt för första gången och det tyckte hon nog var godast hittills ( hon har ju bara smakat potatis, palsternacka och banan hittills så... )

Har bestämt mig för att jag ska vaccinera mig nu i varje fall. När det finns möjlighet, Heby skulle få 500 doser nästa vecka, har man tur kanske man kan få en av dem.

Imorgon ska jag iväg till en mycket gammal vän, vi satt ihop i stort sett hela gymnasiet och kallade varann för symbios 1 och 2 för vi satt verkligen ihop, efter gymnasiet gled vi isär och jag har inte träffat henne speciellt många ggr sen dess, hon har en son som är tre år och väntar barn som beräknas komma i februari, ska hem till henne imorgon och äta lunch. Ska bli jättekul att träffa henne det var ju som sagt evigheters evigheter sen... =)

På söndag ska jag på ljusparty och i övrigt är det bara renovering som gäller. Ska verkligen anstränga mig för att lägga golv på ett bra sätt för jag har lovat att hjälpa Elin lägga golv i hennes sovrum och hall..

Har ju lagt golv med Ken förut, men då är det ju oftast han som måttar och sågar så jag måste försöka göra det själv nu så att jag vet att jag kan.

Nej om man skulle väcka Selma lite kanske så inte alla rutiner blir helt fel...

Ha en härlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback