Förstasopran

Har nyss badat Selma, det är en upplevelse det.. Sex badankor En spalampa och en överlycklig Selma i en liten badbalja, Hon har pratat hela dagen, och jodå, hon har ärvt min ljuva stämma. Blir en förstasopran av henne också...

Just nu ligger hon brevid mig med grus i ögonen, få se om jag kan hålla henne vaken en stund till så ska hon få äta och sova sen..

Nu är jag vaccinerad i varje fall. Tyckte verkligen att jag läste på hur noga som helst och vägde för och nackdelar, pratade med människor som verkade insatta. Var riktigt nöjd med mitt val här. Går ut på aftonbladet och vad läser jag, att Danmark tydligen skrivit på avtal som gör så att de som producerar vaccinet inte behöver stå till svars för långsiktiga konsekvenser. Sverige vägrade svara på om de gällde dem också ( självklart gör det det) Det känns lite sämre måste jag säga. Jävla media.

Nu har selmas ögon slagit ihop, hon får nog vila en liten stund då =) Så trött mitt lilla hjärta.

Idag åt jag tvårätters till lunch och nu till middag så blir det trerätters. Det är lyx det. Lagade tvårätters bara för att Ken också skulle få det lite lyxigare..

Ikväll är det torsdagsklubb hos Elin. Jag gillar verkligen den här traditionen måste jag säga. Att varje vecka en vardag få äta trerätters och mysa med vänner.
Ikväll är även världens godaste alkoholfria mousserande vin på plats.. Yey =) Gott gott
Sen följer alla desperate housewifes så vi avslutar nog med att titta på det.. Då är vi helt knäpptysta i programmet (inte riktigt men det är nog vår målsättning =) Men i reklampauserna skulle ni höra oss, shit vad vi tjattrar.

Är det någon som har nå bra förslag på några roliga bloggar att följa? Jag gillar då det är lite blandat, gärna inredning från det egna hemmet.. Någon som har nå bra förslag? 

 Ha en skön tisdagskväll!


Kommentarer
Postat av: Kikan

Tack för din supergulliga kommentar på min blogg! Kul när man kan inspirera någon :)Just ordmoln är en väldigt tacksam present. Alla blir så glada när de får dem, de kräver ju att man tänker till lite :) Kram Kikan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback