En skön och härlig dag helt enkelt..

Idag valde jag tapeter till datarummet och hör och häpna, det tog ca 15 min. Har aldrig gått så fort, har heller aldrig kollat på så några alternativ innan jag valde... Jag slog till bara och det gick fort. Anledningen var att jag skulle till Sara på lunch och det började bli ont om tid... Det var riktigt roligt att träffa henne då jag inte gjort det på x antal år. Det kändes inte nå konstigt att sitta och prata och det var roligt att bli lite uppdaterad. Vi pratade om att träffas snart igen och sjuga, vore riktigt roligt. Hoppas att det blir av.

Hursomhelst. Jag hoppas att tapeterna blir bra. Hade ju tänkt göra barnrum av det där om några år så då är det bra att det inte sitter världens mest dyra exklusiva tapeter därinne.

Läste saras blogg nyss och hon har börjat med julklapparna, Shit jag ligger verkligen efter när det gäller det, Men jag har en idé på de flesta i varje fall och det känns bra. Dock är det många jag inte har någon koll på alls och det känns mindre bra. Jag älskar att ge bort julklappar då jag tänkt till och känner mig riktigt nöjd med det jag valt... Inte lika roligt om man ger bort ngt man inte tänkt över så noga. Men Sara, du ger mig ångest när du är ute i så god tid. Sluta upp med det.

Imorgon hade det ju varit dags för babysim egentligen, men Selma känns fortfarande inte helt kry, så himla tråkigt för nu har vi missat två ggr i rad, till nästa vecka hoppas jag verkligen att vi är i form.

Nu har jag verkligen bestämt mig för att jag ska vaccinera mig. Ska hålla koll på när det går att vaccinera sig i Heby, ska jag släpa med mig Ken dit också så att vi verkligen får det gjort, man får nog tyvärr räkna med att ställa sig i kö.

Alla ni som gillar att umgås med mig och Selma, jag tycker absolut att ni också ska gå och vaccinera er, för man vet ju inte alls hur bra immunförsvar lilla snuttan får....  Fort det kan svänga eller hur? Här om dagen visste jag inte alls hur jag skulle göra och nu är jag helt plötsligt tvärsäker.

Nej nu ska jag gå upp och kolla på datarummet. Ken har precis målat klart och tänk så mycket finare allt blir då det blir vitt. Hoppas att jag kan få mamma att hjälpa till med slipningen och tapetseringen...
För tillfället har jag hennes lilla vovve rasken här, men han är ovanligt lugn idag, han har med sin lilla tygbur som han verkligen gillar att ligga i. Känns bra att han är förnöjd.

Ha en härlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: sara

you are welcome:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback