Nytt tänk...

Bra nyhet: bebisen är fixerad
Dålig nyhet 1: Vet ej om det är med rumpan eller huvudet
Dålig nyhet 2: du måste vänta över en vecka innan du får komma på ultraljud p.g.a. en jäkla massa byråkrati.

Underbart... Men, har ju redan väntat två dagar nu så om en vecka kanske jag vet...

Idag ska jag och Ken iväg och se på Mia Törnblom, är det någon människa som jag skulle vilja tänka som så är det hon... Måste vara otroligt skönt att verkligen få in det tänket i sitt huvud, så att det verkligen verkligen sitter.

Just nu lyssnar jag på Bandit och pratar lite på msn, men det jag borde göra är att måla alla ledstänger till våra trappor... Den som ska upp i källaren har vi inte haft uppe sen vi flyttade hit i stort sett så det vore på tiden.. Den till trappan upp känns desto viktigare eftersom jag i tid och otid på nätterna måste upp på toa och jag är ju inte helt stabil då jag är nyvaken och trött...  För tillfället håller jag mig i räcket, men det ska ju rivas när som helst så...

Köpte bebiskläder igår.. Nu har jag köpt så att det räcker, men det är ju så himla roligt att titta och shoppa de otroligt små kläderna... Jag kommer bli ett monster då jag inte längre bara behöver köpa neutrala kläder.... =)

Nu vill jag tapetsera om den bruna väggen i vardagsrummet också.. Jag kommer att göra Ken tokig med mina projekt. =)  Ska försöka åka en vända till Uppsala och titta lite på tapeter där... De har så många rullar sitter uppe och det är mycket lättare att se så än att titta i en katalog tycker jag...

Börjar dock bli riktigt trött och seg, känns drygt, vill ha mycket energi för det är mycket saker jag vill hinna göra här hemma.. Men börjar inse att det nog får bli som det blir med det där... Vuxenpoäng till mig.. =)

Nej nu ska jag faktiskt ta tag i det där och gå och måla. När jag gjort det ska jag iväg på fika hos Jenny... 

Ha en trevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback