Igår var det dags...

För den stora finalen... Och Malena var jätteduktig i refrängen, versen lät verkligen verkligen hemsk... Men det har jag i och för sig tyckt hela tiden... Så nej, att Sverige ens skulle komma topp tio var ingenting jag hade trott... Jag trodde norge skulle vinna och att Island och UK skulle komma tätt därefter... Tätt och tätt blev det ju inte, men shit jag borde ju satsa pengar på internet... =)

Igår var jag iväg till Mia en sväng och blev bjuden på både mat och fika, innan hade jag varit och firat min bror och även där ätit kopiösa mängder tårta... Så trött mätt och belåten så åkte jag hem och la mig på soffan och tittade på eurovision...  vaknade av att Ken kom hem från sin svensexa runt halv tre tiden och i övrigt så hände det inte mycket spännande igår. Idag hoppas jag att Ken ska tapetsera fototapeten och att vi sen kan lägga golv, men han ligger fortfarande och sover, så det blir till att se hur pigg han är när han vaknar..  Resten av rummet är tapetserat, lite gjorde jag själv och resten hjälpte mamma mig med.

Så härligt att det går framåt, Ken har även varit på verkstan och gjort ett räcke som vi ska ha vid trappen så snart är nog stora hallen klar....

Idag blir det grillat och potatissallad, skulle kunna äta ihjäl mig på det tror jag... 
Nej nu ska jag nog ändra min blocketannons då jag sålde en av balklänningarna igår sen är det dags att se om inte Ken ska börja vakna till liv..

Ha en trevlig dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback