Gravidbilder..

Var ju iväg och tog lite bilder på lilla magen, har ju varit otroligt dålig på att dokumentera den hittills... Lägger upp tre st av bilderna här tänkte jag.. Några blev verkligen jättebra men de är lite för avklädda för att vara med här... =)  Jag hade boxertrosor och höll liksom för brösten med händerna, men de får ni se när ni kommer på besök....

Vägde mig hos mamma igår... 17 kg hade jag gått upp... Detta var dock på kvällen och efter både mat och fika men ändå.. Tycker det är helt sinnesjukt att det är så mycket, jag har ju liksom fått vänja mig sakta så så mycket trodde jag verkligen inte att det var...

Idag kommer Tina på besök och sedan ska jag hem till mamma och putsa sadlar och träns... Sånt man verkligen trodde att man var klar med att göra... Men vi tänkte försöka lägga ut sakerna på blocket och se vad man kan få för det...

Nu ska jag ner och dammsuga och torka golv. Roligare saker kan man ju ha för sig, men om man tänker efter hur länge sen det är jag gjorde det så är det verkligen på tiden...
















Kommentarer
Postat av: Marit

Åh vilken fin mage du har gumman! =)Nu är det inte långt kvar tills bebben kommer!



Ha en bra vecka!



Kram kram/Marit

Postat av: Lina

Så fint!!

2009-05-19 @ 17:27:50
URL: http://linaspekulerar.blogg.se/
Postat av: Marit

Ja det var riktigt härligt att få komma iväg lite. =)



Jag har bara en vecka kvar i skolan nu, kommer bo i Sala under sommaren och tills vi får tag på något i Västerås. Är ju såna långa köer och vi letar för fullt. Men jag hoppas vi hittar något snart! =)Har sökt företagsekonomi till hösten, men vill ju helst jobba, så letar efter jobb också!



Hoppas vi hinner ses något snart! Det bli ju fullt upp för er när den lilla kommer... ;)



Ha det så bra vännen! Kram kram!

2009-05-19 @ 18:20:19
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves
Postat av: Svägerskan!

Vilka fina bilder gumman!

2009-05-19 @ 18:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback