Förväntansfull!!

Ken håller precis på och sätter upp fototapeten, ska bli så spännande att se hur det blir, riktigt nyfiken... =)

Idag har varit en riktigt skön och rolig dag. Gick en promenad med Xerox i morse, tittade på ett desperate houseavsnitt och åt lunch med Ken.
Sedan åkte vi in till Sofielund och spelade minigolf och fikade, efter det så var vi in på gallerian och gick sedan en sväng på stan. Dagen avslutades med en middag på Akropolis.
En riktigt härlig dag helt enkelt...

Att spela minigolf med min mage vore ju inga problem om jag bara behövde ett slag på varje bana, men då medlet låg på typ fem slag så var det mycket böja sig och plocka tillbaka bollen, helt slut nu känner jag..  Det är tur att man är uthållig och vältränad =)  Mina knän känner helt klart för att ge upp för dagen..

Nej nu ska jag nog ta och slå på tv:n en stund och bara ta det lugnt... Ha en härlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback