Tankar och trötthet...

Tror ni att lumpen gör pojkar till män?

Jag menar jag tror det är jättenyttigt att vara hemifrån och få klara sig själv och så, men är lumpen ett bra sätt?  Tycker jag sett bevis åt både det ena och andra hållet.... Bara en tanke,.

Idag ska jag skjutsa en kompis på röntgen, titta på tapeter och sen ta det allmänt lugnt tror jag. Är nämligen helt slut och helt sjukligt förvirrad idag, vet inte vad det är med mig...  blir andfådd av ingenting.., men ev kör bebis ett litet maraton i magen (känns så) och då lär det ju fram en hel del syre... =)  Det känns som en logisk förklaring..

Funderar starkt på om jag ska ta och sova lite middag, Ska gå med hundarna vid 11, men efter det tror jag det är dags för en liten powernap. Jag har kommit fram till att jag verkligen inte är någon prata i telefon-människa, känner mig nästan lite jagad om det ringer ofta..  Och det är inte speciellt ofta jag ringer bara för att prata om ditt och datt med någon, då träffas jag mycket hellre IRL (för att ta ett gammalt ICQ-uttryck..)

nej så mycket som snurrar runt i mitt huvud nu som jag inte direkt kan prata om, vilket är oerhört jobbigt för mig.. Men jag ska forska vidare.. .

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback