Ännu en lista, tog den från Sara

Lovar du att vara ärlig? Japp, det är jag så gott som alltid... faktiskt... =)
Du heter:
Jenny
Smeknamn: Nuförtiden inget, om man inte räknar gumman, älskling, raring och sådana...
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det beror nog på vad jag sörjer för ngt.. .
Beroende av:  bekräftelse från mig själv och andra, samt att tänka positivt...Och att omge mig med härliga människor såklart...
Vem behöver du mest just nu? Ken..
Vad tror folk om dig? Får man väl fråga dem, och vem är folk förresten?
Stämmer det?  Ja det är ju lite svårt att veta...
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är driftig och tar tag i saker.. Och att jag har vackra ögon.. =)
Vad säger du för att imponera på någon? kolla vad jag kan, samtidigt som jag visar fördelarna med att vara överrörlig.=) Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, samt vara positiv och rolig.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, Japp självklart... Man har inte roligare än man gör sig...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: vad kan man inte ha i salladen?, från Ida...
Vilken är din favoritmålning: Oj svår fråga, ngn av salvador dali skulle jag tro...
Var bor du? I ett renoveringsobjekt till hus på landet... =)
Trivs du där:  Älskar det!
Äger du några converse: Självklart, det hör ju till, inte bara ett par...
Sprit, cider, vin eller öl:  Allt =)
Brukar du bli för full: Oerhört sällan faktiskt...
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nix, Ken sover fortfarande så...
Nästa mål i ditt liv:  Ta hand om världens vackraste bebis...
Hur svarar du i mobilen: Jenny.... Det är otroligt spontant och unikt.. =)
Vem ringde du senast? Mamma...
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massa upplyftande saker, vilket var tur..
Antal timmar sömn inatt:  kanske en 8 timmar, vet inte riktigt...
Sov du ensam: Nej, Hade Ken brevid mig och Xerox brevid sängen..
Tycker du om din pappa: Självklart!
Brukar du komma i tid: Brukar i varje fall alltid försöka =)
När mår du bra: När alla runt om mig mår bra och jag är glad..
När blev du fotad senast: Oj, ingen aning, ngn vecka sen kanske...
Hur känner du dig nu:  Jag är glad och harmonisk...
Vanligaste färg på dina kläder: jeansfärg skulle jag tro... =)
Vad tycker du om fötter: Underbart att ha ngt att gå och stå på, men de är inget jag tänker på speciellt ofta..
Är du smart:  Självklart.
Var du aktiv i skolan:  Även här självklart, annars kanske man inte vore så smart trots allt.. =)
Vad saknar du: Min morfar saknar jag...
Hade du en bra kväll igår: Japp, var bjudna till Fredrik och Ida på mat då de ville fira våra födelsedagar lite speciellt, fick paket och så spelade vi kort, och jag vann... Kvällen kunde inte varit bättre =)
Favorit dryck på morgonen: Oboy, det är jag och de andra barnen... =)
Rakar du benen: Så illa tvunget då jag har hårväxt som en rysk kulstöterska... =)
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar med Ken så då blir det runt 22, helger blir det runt 01-02 kanske...
Är du blyg? I stora sällskap där jag inte känner alla så bra, Ja.
Sysslar du med någon idrott: Inte aktivt just nu... Hundpromenader om det räknas in..
Vill du hellre ha mail än brev: Brev skulle ju vara roligare att få, men jag skulle inte vilja behöva svara med brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ja, men det var när jag gick i lekis så det borde vara preskriberat...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kolla hur allt kändes. Att stå och kissa, ha sex, vara jättestark m.m
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag verkligen!
Är du bortskämd: Ja det beror ju på vad man jämför med, men självklart är man det..
Vad gör du i morgon: Imorgon är det middag hemma hos mamma och pappa..
Vad är det värsta du vet? Lata, negativa människor... Och självklart orättvisor i världen, krig, fattigdom, svält etc.....
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Håller stenhårt i mina pengar så det är bara på det absolut nödvändiga...
Vad behöver du just nu? Frukost...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Mia Törnblom är ju helt underbar!
Vad längtar du till? Att bebisen kommer..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp!
Vad använder du för shampoo? Minns inte vad det heter, men jag köpte det hos frisören...
Vad är det finaste du fått? En härlig barndom...
En speciell dag du minns: Minns många speciella dagar, men den dagen jag träffade Ken var speciell... =)
Hur gammal är du: 25 nyss fyllda
Tycker du om någon just nu: Tycker om de flesta människor...
Om fem månader: Har jag en liten bebis hemma (förhoppningsvis...)
Du samlar på: Roliga uttryck och energi.
Gröna eller röda äppeln: Gillar båda..
Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Ken stackaren får ta emot det...
Gillar du golf: Vi har ingen personlig relation.. =)
Vilken tid gick du upp idag: Oj vet inte, efter nio någongång..
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Mysa med Ken framför en film hoppas jag..
Är det okej att gråta: Självklart är det okej att gråta
När grät du senast: Oj, vet inte, men det var nog ett bra tag sen...
Laddar du ner musik och film från Internet: ...Och bilen går bra?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa hur mycket som helst..
Bär du glasögon eller linser: Både och..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det mesta är viktigare faktiskt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:  mellan 08-09 skulle jag tro..
Har du piercing:  I naveln, fast den har börjat växa igen... Sen har jag ju i öronen också om det räknas..
Vill du gifta dig: Nej, har verkligen ingen sån önskan..
Vill du ha barn:  gissa?  =)
Solar du ofta: Nej, det blir när jag åker utomlands...
Är du bra på att laga mat: Allt är väl relativt...
Gillar du att dansa: Älskar att dansa =)
Är du flygrädd: Nej jag är inte rädd, men det hamnar inte på topp 20 listan över saker att göra..
Hur vig är du: Är överrörlig i vissa leder så där är jag himla vig, dock ej i andra så... relativt..
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Daimglass är gott, och calippo cola... Sen alla olika glassbyttor... Välja är helt tydligt inte min grej...
Tror du på ett liv efter döden: Nej, men jag önskar att jag gjorde.
Tycker du om sushi: Ja det gör jag, dock inte alla tillbehör...
Vad äter du helst när du ser på film: Fruktsallad med grädde..
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp
Har du tandläkarskräck: Ja, det kommer verkligen långt ner på min topplista... Usch ja...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska utan tvekan..
Vilken ögonfärg har du: Brun-gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Aldrig gjort, kommer aldrig att göra.
Senaste låt du hörde:  Var nog någon metallica låt i Kens bil i natt...
Vad gör du på helgerna: Renoverar och umgås med vänner..

Sådär, ännu en lista med personlig info om mig.. Nu ska ni slippa sånt på ett tag... =)  Ni är ju fria att ta den om ni vill...
Nu ska jag försöka väcka Ken sen så har jag ärenden i Sala som jag tänkte ta tag i.. Dock en gemensam frukost först för att starta dagen..

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback