Bildbevis...

En liten bilduppdatering igen.. Här är bild på den andra trappen som jag nu har skruvat bort alla mässingslister på. Sen har jag dragit bort heltäckningsmattan och slitit som en liten galning med spackelspaden för att få bort limresterna...  Nu överlämnas projektet i mammas händer en stund då jag inte ska slipa på limmet p.g.a. ångorna.. Tänkte ge mamma det som aktivitetsförslag idag och själv bege mig till Sala för att handla djurmat och målarfärg... Jag och Ken målade nämligen taket i stora hallen här i helgen, dock tog färgen slut efter första strykningen så jag behöver en burk till...


Såhär snygg var den före mitt rivande... Tanken är att stegen ska bli mörkbruna och det som är i furu på sidan och under stegen ska bli vitt...

Här har vi börjat måla den hemska gamla furun.. Ken står på stegen över trappen och målar och jag står tryggt på golvet... =)




Här är en bild på ena hörnet i köket... Tog den igår morse tror jag... Har dock redan hunnit fyllt upp skåpet med mina Lasse Åberg glas...


Inte konstigt att jag har ont i svanken med denna underbara hållning... Här är jag alldeles nyvaken då jag naturligtvis hunnit somna ca 5 minuter innan vi skulle åka.. Därav den glada och trevliga uppsynen... =)  Otroligt osmickrande bild i allmänhet...men men..=)  Förresten, ett litet fototips är att inte pressa ner armen mot sidan då den ser tre ggr så fet ut då... =)


Här är mina kära föräldrar på Joe Labero... tror pappa sitter och pratar samtidigt som jag fotar...=)

Nu får det vara slut på bilduppdateringar för den här gången...

Jag har drömt så sjukt mycket mardrömmar på sista tiden.. Jag drömmer mardrömmar om gamla klienter, au pair familjer, förlossningar m.m  Är helt slut när jag vaknar.. Imorse vaknade jag dock av ett helt otroligt sendrag i höger vad, Kändes som om benet lyftes en halvmeter upp av krampen... Jag har vaknat på mer angenäma sätt...

Nej ska gå en promenad med Xerox och sen äta lite lunch, måste ringa mamma också och planera ihop dagen lite känner jag... Precis när jag skrivit detta ringde mamma, hon frågade vad jag hade planerat in idag och avslutade med orden: vi gör som du säger... Undrar om hon kan lära Ken att ha det mottot... =)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback