Bilduppdatering


Detta var före...



Och efter...

Före...




Efter...


Före..


Efter...


Före...

  
Efter...


En liten köksbild...


Hörna i vardagsrummet vid nya öppningen mot köket...

Sådär, en liten bilduppdatering...

I helgen var det firande för mig och Ken här hemma, Riktigt trevligt var det, mycket trevliga människor som kom på besök...  Man borde bjuda hem sina vänner mycket mycket oftare, en spelomgång med "kampen mellan kvinna och man" hanns också med, men tro det eller ej, vi förlorade... Dock fanns det en mycket bra anledning till det, de hade Jocke i sitt lag och av någon outgrundlig anledning var han bättre på tjejfrågor än någon annan kille jag träffat tidigare... Men men, får bli en ny match någon annan gång i framtiden...

Denna vecka tänkte jag sätta igång med ett nytt projekt (nu när nästan hela huset är jättefint städat är det dags att stöka till igen....=)  Tänkte börja med hallen här uppe..  Får se om jag river ut golvet idag eller om jag ska vänta tills senare i veckan med det.. Men det är där jag måste börja, sen ska jag ha nya stolpar till räcket och inhandla gips och nytt golv... Vill även flytta en dörr, men Ken var osäker på om det skulle gå att fixa, återstår att se... Vill, vill jag i varje fall... 

Lyckades fixa ny besiktningstid på bilen idag i varje fall så på Torsdag ska den besiktas, hoppas, hoppas, hoppas att den går igenom nu bara, annars vet jag inte vad jag gör....

Nej nu ska jag ta mig en promenad med Xerox, lika bra att röra lite på sig...  Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så himla fint det har blivit. Jag måste verkligen ta mig i kragen och åka och ta mig en titt, någon gång när jag är i västerås...



Krammmm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback