Ekonomi

Shit vad man kan spara på att jämföra saker, som t.ex försäkringar...  Fick att jag skulle betala min bilförsäkring, den var på 7800 kr och det kändes rätt mastigt med tanke på att jag i februari fick ut 8000 kr från försäkringskassan... (eller jag fick ut 20 000 kr, men det var för att de missat att jag hade jobbat i januari så det ska jag betala tillbaka....)

I varje fall gick jag ut på compricer och gjorde en liten jämförelse...Detta resulterade i att jag böt försäkringsbolag och sparade 4000 kr... Eller slapp lägga ut 4000 kr, hur man nu vill se på saken...

Jag är så stolt över mig själv... =) Sånt där hade jag aldrig tänkt på förut... =)  Nu ska jag ut och kolla upp vilket elavtal jag ska ha och så också, just nu har jag rörligt, men kanske skulle man tjäna pengar på att binda det... ? Jag vet inte och därför måste jag kolla upp det där lite nogrannare..

Idag har jag hittils ätit frukost, tittat på tv och gått en promenad med Xerox.. Känns som en väldigt produktiv dag.. = )

På återseende... =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra jobbat. Heja jenny!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback