Det går vilt till

Har varit hos barnmorskan, jag följer min övre kurva exakt jag... liten tjockis som jag är..
När barnmorskan lyssnade på hjärtljuden så sparkade vår lilla vilding till i micken inte bara en utan två ggr, bebis gillade inte det kalla kladdet och att någon tryckte ner en mick mot denne, eller så gillade bebis det och brås på sin pappa och ville bara synas och höras lite extra... =)

Idag var jag på bild i tidningen också, fyller ju 25 imorgon, Så tack Elin raring, det var sött gjort... Ken tyckte bara att jag såg oerhört onykter ut på bilden, men jag har sett värre exempel... =)
 
Idag har vi ingenting sådär jätteplanerat, jag ska baka eller maskeringstejpa trappen, det är min plan. Känns som om det kommer bli bakning, fast jag är väldigt trött och seg idag så vem vet... Ken skulle städa ur sin bil då den antagligen säljs imorgon, eller säljes och säljes, den bytes nog mot en motorcykel... Ja vad säger man.... femte motorcykeln gillt?  

På söndag ska vi till Barkarby och titta runt i lite barnaffärer, tror det är himla tur att jag inte vet könet på vårat barn, för jag skulle redan ha shoppat järnet i såfall, finns ju såååå mycket fina saker...  Vi ska göra det i sällskap med Jenny och Jocke så det blir roligt...

Ha en härlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback