39 frågor...

1. Vad är klockan?

11:53


2. Namn?  

Jenny


3. Smeknamn

     Mycket längesen jag hade smeknamn, men då har det varit såna som jojje och jojjetossan, jenka och det mest fruktansvärda av dem alla Jempa... Men nu för tiden, Jenny...


4. Piercings:

     Ja i naveln, fast p.g.a. min växande mage så kan jag inte ha piercingen i så det börjar växa igen...


5.Ögonfärg:

 Brun-gröna 


6. Födelseplats

     Västerås BB


7. Favoritmat?

    Ehm, det mesta... att äta är helt klart en favorit.. Grillat och potatisgratäng med sås och fräsch sallad är ju himla gott och ngt jag kommer leva på i sommar...


8. Någonsin varit i Kalifornien?

Nix, har inte haft någon längtan till USA överhuvudtaget faktiskt, men det kanske kommer när jag är klar med Asien.. =)

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?

     Nix...

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? 

        Ja


11. Varit med i någon bilolycka? 
      Ja


12. Krutonger eller baconbitar

Det beror på till vad...


13. Favoritdag på veckan? 

    Lördag


14. Favoritrestaurang? 

       Måns Ols var himla bra sist jag var där och åt ( i lördags). Men sen finns ju världens godaste thaimat i Västerås också...


15. Favoritsport Att titta på:

      Friidrott är rätt roligt, eller fotboll när det är VM...  Fast överlag så är jag inte så mycket för att titta på sport, vill hellre utöva den själv, hur kass man än är.. =)

16. Favoritdrink:

       Haha kommer knappt ihåg... =) Dock shotar jag alltid apple sour, ruskigt gott...


18. Walt Disney eller Warner Bros:

 Är helt sjukligt svag för disneyfilmer och barnfilmer överlag faktiskt, som astrid lindgren och liknande så det lär bli alternativ 1.

19. Favorit-snabbmatsrestaurang:

Hmm, snabbmat är ingen favorit överhuvudtaget, men det får nog bli Mcdonalds p.g.a. deras mcflurry med smarties.,..  


20. Vilken färg har din sovrumstapet?

Har två färger vitt och grått..


21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? 

Självklart ingen gång.. =) Plugga är min grej... 
  

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån?

Jag fick dessa frågor från Marith på mailen..


23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? 

 Hmm gillar inte kredit, men någon rolig möbelaffär hade nog legat bra till om jag nu skulle göra det..


24. Vad gör du oftast när du är uttråkad?

Är väldigt väldigt sällan uttråkad, så när jag är det tycker jag otroligt synd om mig själv och sen brukar jag slå på tv:n, alternativt ringa någon och hitta på ngt... 
   

25. När går du och lägger dig? 

Går oftast och lägger mig samtidigt som Ken, men det blir väl mellan 22-23 på vardagarna eftersom han ska upp så tidigt och jobba...              


 26. Vem kommer att svara på detta e-mail först?

 Eftersom jag inte mailar det till någon är det en lätt fråga att svara på... =)           


27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara?  

Samma här

 28. Vilket tv-program missar du inte?
 
Desperate housewifes och greys anatomy brukar jag försöka se...


  29. Senaste person du gick ut och åt middag med?
   Det var tillsammans med Ken på min 25 års dag..

30. Ford eller Chevrolet?
 
Är ytterst ointresserad av bilar faktiskt.. För att svara på denna fråga skulle jag behöva se modeller och sen välja.

31. Vad lyssnar du på just nu? 
Det är faktiskt helt tyst, sitter hemma hos mamma och pappa och de är på jobbet..

32. Vilken är din favoritfärg?
Hmm, beror så på vad den ska vara till om jag ska inreda med det eller klä mig idet...  Och det varierar ständigt...

33. Hav eller flod?
Havet utan tvekan...

34. Hur många tatueringar har du?
Nada

35. Har du någon gång kört slut på bensinen?
Nix

36. Katter eller hundar?
hmm har ju fyra katter och en hund, men en hund blir mer personlig fast kräver mer omvårdnad... Kan inte välja...

37. Sommar eller vinter?
       
sommar
 
38. Är du singel?
Nej...

39. Är du kär i någon?
Ja, såklart... =)


Om någon har tid över och vill ha 39 frågor att svara på så go ahead... Nu ska jag spela Ukulele... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback