100 dagar

japp. exakt 100 dagar kvarstår till beräknat förlossningsdatum...

Idag är jag dock så otroligt sjukligt trött och seg. Har ont i halsen och i huvudet.. Dock är det Yoga idag kl 17 och dit ska jag....  Ska äta fisk och dricka massa vatten, jag menar jag har ju nästan fyra timmar på mig att tillfriskna.. Ingenting är väl omöjligt?

Idag är jag annars helt otroligt uttråkad, det finns ju massor med saker jag borde göra, men ingenting jag vill eller orkar göra...

Ska nog gå ner och dra igång med lite matlagning sedan kolla vad det går för underbara program på tv för oss som är hemma och är fritidsforskare... Dock skulle jag aldrig någonsin i hela mitt liv titta på days of our lives, då tittar jag hellre på en helt tom svart ruta.  

Nej, mer upplyftande än såhär blir det inte idag.. På återseende.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback