inlägg nr 2

Hade redan skrivit ett helt inlägg, men då jag skulle publicera det så var det ngt fel på sidan, sånt gör en så glad i själen...

Idag har jag gått en långpromenad med Jenny och Nilla, vet inte hur långt men runt 3 km kanske.. Sen var jag in till Sala och köpte hundmat. Lagade pannbiff potatis och brunsås till middag, Är helt slut och sitter och slöar lite vid datorn nu...  

Kollade på the 90´s-ett försvarstal idag. Kan rekommendera er att titta på den om ni har tid över.. finns på svt.se på svt play, det är henrik schyffert på cirkus...

Hittade massor med fina vanliga kläder på internet idag, men man vet ju inte hur lång tid det tar innan man kommer i en vanlig storlek igen.. Skulle egentligen leta amningskläder, men de flesta var inte så fina och de som var det låg på mellan 600-800 kr, känns som rätt mycket pengar så det får nog helt enkelt bli provisoriska kläder som fungerar att amma i...

Det känns konstigt att inte planera sitt liv, jag brukar verkligen alltid planera upp mina dagar mer eller mindre, men nu vet jag aldrig hur jag kommer att må eller vad jag kommer att orka så jag planerar bara in småsaker och alltid med "om jag inte är och föder barn vill säga" som alternativ..  Men det är väl lika bra att vänja sig antar jag...

Nej om jag skulle göra ngt produktivt då kanske...
 
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback