Seeegt...

Igår hyrde vi tre filmer på Ica, åkte hem till mamma och pappa och tittade på två stycken och åt pizza, Världens slödag. Idag tittade jag och Ken på den tredje...  Frågan är bara vad jag ska göra av resten av dagen.. Orkar inte göra mycket samtidigt som jag har lite svårt att inte göra ngt... Har tittat klart på mina desperate housewifes och greys anatomy boxar... Frågan är om jag ska ge mig in på sex and the city boxen... Känns dock som om man sett så många avsnitt så många gånger... Kan ju i och för sig bara trycka förbi dessa, men jag vet inte... Inte riktigt på humör för det heller...

Ute öser verkligen regnet ner, annars hade jag kunnat legat ute på gräsmattan och läst lite i min bok, men nu är man mer eller mindre tvungen att hålla sig inne...

Ken har åkt iväg till Karlsson för att köpa sladd så att vi kan sätta upp vår lampa i vardagsrummet, känns bra att få det fixat...

Jobbigast just nu är alla sms och samtal där folk frågar saker som, ingen bebis? fortfarande hemma? Känner du ngt? m.m Det blir några såna varje dag och då mitt humör inte riktigt är helt stabilt börjar jag bli lite rädd att jag kommer vara otrevlig mot någon som säkert frågar för första gången.. Det är ju inte en som ringer varje dag utan 15 stycken som hjälps åt... =)
Vet inte varför jag tycker det är så drygt, men jag menar idag är första dagen jag går över och jag är redan trött på det... Blir spännande det här...

Här ska ni få lite bilduppdateringar...


Hallen uppe, dörren flyttad och nytt golv lagt...


Lindas lilla fölunge, sötaste jag sett på länge, här var hon tre dagar tror jag, och hon galopperade runt för fullt, riktig liten sötnos...



Såhär ser hundplatsen vid Åkrahallen i Sala, Mysigt....
 

Sovrummet, nya golvet lagt, sån skillnad att städa jämfört med det som låg,
Det här var helt klart bästa investeringen på länge...


En till bild från sovrummet, inte så superfint bäddat här kanske, men men .,..

Nej nu ska jag ringa Ken och be honom köpa hem någon god mat, jag orkar verkligen inte laga och jag betvivlar ju att han kommer att ta tag i det.. 
Hoppas att alla får en skön inomhusdag idag..



Kommentarer
Postat av: sara

Blev kanon snyggt det där! Puss

2009-06-14 @ 23:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback