Oerhört produktiv dag.... inte.

Började berätta om allt intressant jag sett på tv när Ken kom hem idag, han skrattade åt mitt intressanta liv och frågade om jag tänkte ta hela tablån... Rolig kille.

Nej just nu är mitt liv inte så intressant men ganska glassigt ändå. Jag har semester hela Juni och ska inte börja med föräldrapenning och sånt förrän i Juli, skjuter ju gärna upp saker som känns lite drygt så det här känns som en bra lösning.. Dock så har jag ingen semester kvar sen.. Rätt dåligt att man inte får havandeskapspenning fram till det att barnet föds, men icke, tio dagar innan beräknad nedkomst har man ingenting om man inte tar föräldrapenning... Men det löste sig ju bra ändå...

Idag har jag pratat i telefon med Sara, varit in till Heby och handlat. Tittat på tv, fikat med mamma, pappa och Ken, duschat och tvättat Xerox, kört en tvättmaskin, lagat pasta carbonara (lyckades inte övertala Ken, + att han fick fixa min bil som läckte in vatten... Den där bilen är jag sjukligt trött på efter denna vår.... ) Men annars har inte mycket vettigt gjorts. Men jag är helt nöjd med min dag faktiskt, den gick ganska fort...  Och Xerox skimrar i pälsen och luktar riktigt gott.... =)

Just nu håller Ken på med vårt räcke uppe i hallen, han fick hem glaset idag... Jag lyssnar igenom Ipoden jag lånade av Sara, och tro mig, det är ingen hemlighet att hon gillar kärleksballader efter att ha lyssnat igenom dessa låtar... =)
Dock är jag oteknisk som få, ska försöka lista ut hur jag ska fixa in egna låtar, samt att justera volymen... 

Nej om jag skulle läsa runt lite på alla andras bloggar och hålla mig lite uppdaterad, väldigt personligt.

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback