nästa vecka?

Då var det dags igen... Idag ska golv läggas, denna gång i sovrummet, igår la vi byggplyfa på golvet och idag ska laminatgolvet på, sedan ska sängen ställas in och sängborden skruvas upp... Underbara tider... Så otroligt skönt att få det lite mer färdigt och lättstädat innan bebisen kommer...

Jag har nämligen fått för mig att bebisen kommer komma den här veckan som kommer. På torsdag eller före... Men jag brukar aldrig ha rätt när jag får min känsla... Men så känns det just nu i varje fall.. Är säkert en motreaktion till att alla säger att man kommer att gå över tiden...  Men det återstår att se...

De mesta förberedelserna är ju klara i varje fall och det känns helt underbart bra.. Idag städade jag ur min bil och monterade bilbarnstolen.. Att städa ur min bil är bland det tråkigaste jag vet och det blev inte roligare av att man var dubbelt så stor som sist när man gjorde det.. Min kropp är för tillfället inte riktigt gjord för att klättra runt i bilar med.. =)

Undrar vad min svenskalärare skulle säga om hon såg mina fina inlägg. Hon skulle vara glad över att jag gjorde stycken och att jag oftast är noga med stor bokstav, men hon skulle verkligen ifrågasätta alla mina punkter. Vet inte varför det blir så när jag skriver på internet eller telefonen, blir ofta en jäkla massa punkter... Reagerade just på det igen..

Tur är väl att meningen med mina blogginlägg inte är att de ska bli rättade och genomsökta av en svenskalärare. Jag vet faktiskt inte vad meningen är med mina blogginlägg. Måste vara att uppdatera er om mitt intressanta och händelserika liv... =)

Ska ta lite kort på huset här någon dag så att ni får se framstegen, inte bara läsa om den tråkiga vägen dit..

Nu ska jag sätta på en skiva på maxvolym så att vi har ngt att lyssna på då vi lägger golv... På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sara "moster"

Jag hoppas också att ebben kommer snart!!

2009-06-06 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback