Hyperaktiv?

Idag har jag varit helt otroligt duktig, måste ju få skriva det för jag tror det är sista gången jag skriver det på ett tag... Över huvudtaget så har jag varit otroligt duktig en period nu. I helgen så fick jag detta avklarat

*Städade min bil (vilket verkligen var på tiden)
*Monterade bilbarnstol
*Var på restaurangbesök
*Hann med ett barnkalas
*Handlade
*Plockade och dammade på övervåningen
*Bytte gardiner
*Hjälpte till att lägga golv (mest Ken, men lite delaktig var jag...)
*Klippte häcken (vilken är typ 40 meter lång....)
* Klistrade dit antihalktejp i stora trappen
* Torkade bort allt Xeroxdregel från alla sovrumsväggar (Japp sånt är livet med en Grand danois i huset...)
*Var på snabbesök hos Ida och Fredrik
*Lagade mat och allt annat sånt som man jämt gör....
*Monterat ihop en garderob och hängt in en massa jackor
*Tvättat 6 maskiner

Ganska bra, eller hur? Speciellt som höggravid... Idag har jag dammsugit hela huset och dammat hela nedervåningen, Men då både kroppen och magen gör ont så tror jag som sagt att jag slutar med det här donandet medan jag har flaggan i topp. Nu är det upp till Ken att underhålla den fina grunden jag har lagt....

Var in till Sara idag och lämnade tillbaka häcksaxen, riktigt trevligt, vet inte hur många kakor jag hann trycka i mig under det korta besöket...=)
 Sedan var jag ner på stan där jag mötte upp Elin och Jonte och vi åt på Johanssons. Därefter var det Jyskbesök och inköp av nya stolsdynor. Hem och satte upp nya gardiner och lagade lasagne... Nu ska jag fixa till gardiner till sovrummet och sedan ska jag försöka ta det lugnt... =)

Imorgon ska jag baka rabarerpaj och cocosbollar då jag får besök av mina två medgravida vänner Tessan och Malin, den som inte har mycket onyttigt att äta då blir inte populär... =)

Nej nu ska det fixas gardiner till vardagsrummet... Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Gumman att du inte redan ploppat ut den där bebben är ett mirakel för mig som du håller på! Nu vilar du dig kvinna, det kan vara dina sista vilotimmar på 2 år! Så nu kommer du hem till mig i morgon så gör jag lunch!:) Kiss and hugs

2009-06-09 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback