7-16 yeeees

Sitter och tänker på allt jag borde göra just nu, men inte orkar. Ska snart ta tag i att åka till ICA och lämna tillbaka filmen från igår... Detta känns helt ofantligt jobbigt. Jag är rikigt trött och seg just nu och inte alls någon speciellt trevlig eller harmonisk människa.... Så att ni vet.

Tror att jag ska köpa en stor marabou med nötter, det blir man väl lite mer uppåt av? Köpa hem någon tidning kanske, sen ska jag köpa lite lunch, kan ju vara därför jag är lite grinig har inte ätit ngt sen imorse, och då åt jag bara en risifrutti...
Ken jobbar 7-16 den här veckan... Guld tycker jag, annars hade det känns lite ensamt eftersom jag inte orkar roa mig själv... Idag tänkte jag att Ken skulle komma hem och laga pasta carbonara till mig, undrar om det går att övertala honom till det... =)

Nej nu ska jag ta mig en tur och retur till Heby supermarket....  Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback