10 dagar kvar till BF

Längesen jag skrev nu, har varit så himla mycket annat...  Har haft fullt upp med att försöka fixa så att allt praktiskt finns klart innan det är beräknat att lilla bebisen ska komma. Alla saker ( i stort sett i varje fall) är fixade nu. Det som återstår att göras i huset är att lägga klart golvet i sovrummet, ställa in sängen igen och sätta upp sängbord, sen ska det upp lite krokar i taket till vaggan....

Idag var jag barnvakt till Kevin en liten stund och sedan kom Sara och Jack  över och vi åt tacos... Var helt slut idag så det var lagom med aktivering för mig, sen tittade jag på en massa greys anatomy avsnitt och vilade middag ett tag. Nu sitter jag och väntar på att Ken ska komma hem, vilket han borde göra när som helst..

Jag är otroligt trött nu en period igen, men det känns som om jag har ganska lagom med saker inplanerat. Imorgon ska jag först gå en promenad med min granne och hennes barn och hund, sedan är det lunch med Malin och Tessan på stan efter det kommer Anna och kollar på mina smycken, hon ska låna ngt inför bröllopet... 

På fredag så är det försäkringskassan i Uppsala, då ska föräldrapenningen och allt annat spännade gås igenom, detta ska även Ken med på, för det känns jämt som att det är jag som har koll på allting, vore ju bra om vi hade det bägge två.

Helgen är lugn, eventuellt ett kalas att besöka, men vi får väl se hur jag mår och orkar.. Måste också städa min bil, men det bär emot rejält.. Det är ju inte roligt i vanliga fall och att krypa omkring och dammsuga min bil så otymplig som jag är nu kan jag aldrig någonsin tänka mig att det blir roligare...

Nej nu ska jag plocka fram lite mat till dess att Ken kommer hem..
Ha en skön vecka!



Såhär ser vår vagga ut... Söt va?

Kommentarer
Postat av: Sara

Tackför idag hun!

2009-06-03 @ 19:08:09
Postat av: Lina

Jag väntar med spänning här i karlstad på bilder på det lilla pyret när han/hon tittar ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback