Nu får det väl ge sig

Jag är så sjukligt jäkla trött på att ha ont. Nu tycker jag verkligen att det är dags att det går över så att jag och Selma kan ta oss ut och se oss omkring lite... De säger ju att små barn inte ska vistas i så stora folksamlingar och det har vi ju verkligen inte gjort, vi har mestadels vistats i vår vardagsrumssoffa, vilket jag har tröttnat på nu.. Okej om det var höst och lite vettigt på tvn, men nu är det till råga på allt en underbar sommartablå.

På måndag bara måste det vara bättre då har det gått fyra veckor och då vill jag VERKLIGEN ut och gå.... Men men, ingenting blir ju tyvärr bättre av att jag gnäller..( Då hade jag varit frisk för längesen...=)

Underbara lilla Selma ligger i vaggan brevid mig och är riktigt nöjd med tillvaron, härligt. Bebisar är helt underbara (Och speciellt Selma såklart...) håller på och lägger in lite kort från kameran på datorn så att ni kan få se lite nya bilder.... Tänkte även göra en fotobok bara på Selma, genom familjeliven fick man en med 24 bilder, det kostade bara portot....



Ken och Selma första dagen på BB.


Selma och Alicia


Selma när hon fick bada för första gången igår. Om ni inte ser det så gör hon tummen upp. =)


Moster Sara och Selma


Sådär, en liten bilduppdatering i varje fall... Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback