Glamour

Sådär, lite egentid igen, kanske dags att uppdatera lite då... =)

Idag har varit en riktigt riktigt bra dag. Jag och Ken tog första vagnpromenaden med Selma, jag kunde inte gå så långt, men vad härligt det var ändå... 
Sara, Kevin och Jack var över på besök en sväng och sedan sov jag 20 minuter med Selma på soffan, riktigt skönt..

Nu har jag precis ätit middag som Ken hade lagat och jag känner mig riktigt riktigt nöjd.. Funderar på om jag ska försöka ta en dusch och ta med mig lilla familjen till en sväng på Ica i Heby, samtidigt så ska vi ju till Heby imorgon så kanske får det vänta tills då...  Skulle ju kunna se till att Selma får sitt första bad istället...

Allting känns riktigt riktigt bra just nu... Eller ja inte fysiskt kanske, fysiskt har det varit bra mycket bättre...

Imorgon ska vi in och väga lillstumpan igen. Har inga tvivel på att vår lilla tjockis har gått upp som hon ska.. Det känns som att hon äter för två faktiskt... =)

I helgen kommer Jenny och Jocke på besök ska vi grilla lite och så, ska bli roligt att träffa dem igen..






Jag glömde helt bort att ta bilder på vår första barnvagnspromenad, för jag hade fullt upp med att gå med vagnen, men första badet ska jag självklart se till att dokumentera..

Beställde en doptavla till Selma i förrgår och fick hem den idag. Hur fin som helst verkligen. Ska lägga upp en bild på den när vi får upp den, dock vill jag ju tapetsera först... Så det dröjer väl lite kanske.. Kanske tar ngt kort och lägger upp den ändå...

Nej om jag skulle ta och gå ner till mina små gryn då. .

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: sara

Snart kanske vi kan ta promenade tillsammans:)

2009-07-08 @ 19:57:47
Postat av: sanna

grattis till din söta dotter =) själv har jag kommit halvvägs =) Japps, om inget händer beräknas bäret komma den 29nov =)

Postat av: Lina

Hon är ju helt galet söt. Om jag kommer och hälsar på någon gång får du hålla hårt i henne, så jag inte tar henne, jag litar inte på mig själv här...

2009-07-10 @ 09:51:27
URL: http://linaspekulerar.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ja det var den rullen vi skulle se, hade dock nada att titta på så jag stoppade i den, och tur var väl det för då behöver vi inte förstöra en av våra träffar med en urdålig film:) Vi ses snart älskade svägerska!

2009-07-10 @ 21:11:28
Postat av: Lina

Hm, kunde väl tänka mig det...

Annars är det bara bra, hade en kort semester runt midsommar, men ska ha en till i november, då ska vi till asien....

Hur lever livet med dig då? Mycket nytt och stressigt och sånt förstår jag?!

Krammm

2009-07-12 @ 20:22:49
URL: http://linaspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback