Bebislycka...

Det finns ingen mysigare än Selma (förutom då hon är asförbannad och skriker då...=)
Den här kvällen har varit riktigt riktigt mysig..

Vi har duschat... Innebärandes att jag duschade och Selma satt i babysittern och tittade på.. När jag var klar var det selmas tur så då fick hon bada vilket hon verkade älska... Sedan fick hon på sig pyjamas och blev inlindad under min morgonrock där hon tvärsomnade... Oerhört mysigt faktiskt..

Annars har hon varit rätt knölig ett par dagar och riktigt riktigt arg, men nu på kvällen var hon på bättre humör och skrattade och log. Underbarare finns ju inte...  Upptäckte att hon log hur stort som helst när man pillade henne under tårna... =)

Imorgon ska vi in till Månsols och luncha med Malin och Tessan, lite orolig för hur det ska gå för sist vi var dit och skulle äta så var Selma hungrig hela tiden vilket gjorde att jag fick amma hela tiden och äta upp min mat 20 minuter efter alla andra... Men skam den som ger sig...

Imorgon blir också första gången jag ska ta mig iväg själv... Köra bil för första gången och så, men det ska nog gå bra.. Det är ju bara till Sala, ny bil ska jag köra också så jag lär nog ha mig en liten genomgång av alla finesser... Nu ska jag gå ner och kolla vad som är på tvn och nattamma lillstrumpan..

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: sara

Annars får du ringa så får jag komma och bogsera in dig:) Ha en mysig dag och hoppas du får äta varm mat denna gång! Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback