Bärsjal vs sömnproblem 1-0

Testar bärsjalen för första gången idag. Selma slocknade nästan direkt...  Lyxigt att sitta vid datorn och använda båda händerna att skriva med.. Det gör ju en markant skillnad för hastigheten..

Idag ska Ken och hans pappa polera upp min bil och lägga lackförsegling och sedan ska den säljas, Vi ska köpa någon liten billig pendlarbil som den som jobbar får åka med... Känns som ett bra val, det kostar mig rätt mycket att ha en stor dieselkombi och det känns rätt onödigt nu när jag är hemma..

Restaurangbesöket i fredags gick hur bra som helst.. Selma satt nöjd i mitt knä och tittade runt och efter ett tag somnade hon så det var perfekt..

Igår så var vi hos Maran och Jessica för Ken skulle hjälpa dem att bygga en trapp till deras altan, jag och Jessica åkte in till Sigtuna och tittade i butiker och sedan så åkte vi en sväng till Euro stop... Var en riktigt trevlig dag, och Selma har nog aldrig sovit så många timmar på en dag vilket ledde till en lugn och avslappnad dag...

Det är så roligt med Selma nu för man märker att det händer saker från dag till dag.. Hon kommunicerar mer och mer ( eller försöker mer och mer i varje fall) Hon blir mer och mer med... Det är hur kul som helst att få följa utvecklingen från dag till dag...

Nu ska vi gå ner och laga kycklingwok och ris, får hoppas att hon sover en stund till i sjalen helt enkelt..

Ha en Härlig söndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback