Ultraljud

Helt klart det häftigaste i graviditeten hittills.... =) Visst det är häftigt att känna sparkar och volter och vad nu den lille krabaten egentligen har för sig där inne. Men att se den var helt klart häftigast....

Idag var jag på gravidyoga och det råder efter hemkomst febril aktivitet i magen.. Bebis sparkar så det känns utanpå idag.... =) Bebis kanske tyckte det var roligt att vara med på yoga och undrade varför mamma ändrade till så konstiga ställningar hela tiden..... who knows.....

Har bilder jag tänkt lägga upp, men på ngt mystiskt sätt så saknas sladden till min telefon, så det dröjer nog ett tag, ska fråga om Ken sett den, men jag betvivlar att han ens vet vad det är... =)

Idag ringde de från försäkringskassan, jag får gå hem från jobbet idag om jag vill.... Ska dock jobba  Januari ut, men från och med 1/2 är det "hej fritid" som gäller.... Undrar vad jag ska roa mig med då jag.. Speciellt eftersom pengarna kommer att försvinna drastiskt.... =) Men man lever väl på det man har antar jag...

Ja det var väl den uppdateringen det...

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback