Spontant....

besök skedde hos Sara idag, det är det värsta hon vet... Hon mötte mig med fulfingret i dörren...hmm.. Men jag tror starkt på att man ska utsättas för det man är rädd för och i Saras fall är det spontanbesök  så jag har gjort min insats idag... =)

Idag var min tanke att jag skulle städa och fixa här hemma, är väl fortfarande en tanke någonstans, återstår att se om det blir handling, för varje minut minskar oddsen känns det som...

Har fått svar nu och jag kommer gå på Havandeskapspenning från och med 1/2 känns lite blandat faktiskt. Men under den tiden tänkte jag att jag skulle självutbilda mig till snickare... Det blir säkert jättebra.... Tror ni inte?  Ngt måste jag ju sysselsätta mig med och huset är ju inte i toppskick... Så ser min plan ut för tillfället i varje fall...

Måste dock till biblioteket och låna hem lite talböcker att lyssna på, blir så mycket lättare att få ngt gjort då... Hade jag haft en sån hemma hade jag nog garanterat städat nu...  Det tror jag.

Haha, såg just att jag fanns på blue moon bars vimmelbild sida... Underbart. man kunde tyvärr inte spara eller kopiera bilden, annars hade jag ju självklart bjudit er på ett skratt på min bekostnad... =)

Nej nu ska jag fortsätta att ha goda intentioner att städa...

Sitter säkert: Morgan och Laila
Hänger löst: Carl Jan och Kitty

Och ja, jag vet att det är lite pensionärsvarning att hänga med i Lets dance, men en nykter fredag är det riktigt roande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback