Håller tummarna....

För en kär kär vän som har hamnat i en av de jobbigaste situationer man kan tänka sig.. Hoppas att svaret är att allt är OK.

Är sjuk och har ont i huvudet med feber...  Hostar så att det känns som halsen blöder.. Känns mindre roligt, även om det naturligtvis inte alls går att sätta i proportion till andras olyckor.... 

Ska ringa försäkringskassan imorgon och höra hur det går med min Hp, känns som om det står still, men det är väl inte konstigt med alla röda dagar och allt som har varit..

Jag har haft lugna helgdagar, främst för att jag inte orkar så mycket annat... Har i och för sig jobbat som en tok.. Men nu är jag ledig till på tisdag..

Skulle lagat middag till mina kära föräldrar idag men orkade inte, så då lagade de til oss istället... Och det mina vänner känns verkligen inte fel.....

Har kommit med i en gravidyogagrupp nu i varje fall och en annan som jag känner som ska ha barn nästan samtidigt ska också med dit så det ska bli riktigt riktigt roligt... 

Nej nu ska jag fixa det sista på internet sen ska vi till mamma och pappa....

Ta hand om varandra..!

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej sötmos!



Nu var det längesen jag läste din blogg, och vad får jag se? Ska ni få barn? Guud vad härligt, grattis i massor gumman!! När är det dags??



Hoppas ni har haft en bra jul också? Här har det varit bra! jag och Martin har dock varit sjuka en hel del, men det är på bättringsvägen!



Ett stort grattis igen!!! =)



Ha en fortsatt bra vecka!!



Kraaam /Marit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback