Jättesvårt... jag började med J...

Jag har blivit utmanad av Sara:

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera (ctrl+c) detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (men du får skriva ditt eget namn på fråga 1)!

Lycka till!

1. Vad heter du?:  Jenny
2. Ett ord på fyra bokstäver: jakt
3. Flicknamn:  Josefine
4. Pojknamn:  Jan
5. Yrke:  jultomte
6. Färg: Jade (en av marykays makeup färger...=)
7. Klädesplagg: jeans
8. Mat: jordärtskockssoppa
9. Sak i badrummet:  jättestor handduk
10. Plats/stad: Johannesburg
11. En orsak att vara sen: jobbigt att gå upp...
12. Något man skriker: Ja!!
13. Film: Jag älskar livet
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Janice joplin
16. Djur: järv
17. Gatunamn: järnvägsgatan
18. Bil: Jaguar
19. Sång:  JAg drömmer om en jul hemma...

Shit var ju riktigt svårt ju...  Jag utmanar Lina och Marit... =)

Idag ska jag ut och gå med grannens hund, gjorde det även igår, riktigt söt vovve det där och våra hundar går så bra ihop så de leker och tröttar ut sig själva, mycket praktiskt... Sen ska jag in till Heby och lämna tillbaka en film vi lånade igår samt hämta ut mina glasögon..

Sen kommer min underbara mamma hit och ska hjälpa mig att slipa, vi har börjat med ett nytt litet projekt hemma vilket är trappan och själva trapphallen...  Så igår slipade jag hela trappen och kände mig sjukt duktig... Mamma hjälpte oss att tapetsera sista snutten i köket så nu kan vi sätta upp det sista skåpet där.. ÄNTLIGEN!!! =)

Idag ska jag börja dra bort heltäckningstrappan i vår källartrapp medan min stackars modiga mamma ska få stå på en stege i trappen och slipa...  Ibland är det riktigt praktiskt att vara gravid..=)

Ikväll ska jag och Ken försöka få dit de sista skåpen och imorgon har jag gjort en tre listor lång inhandlingsplan... Ken såg riktigt motiverad ut då han såg den..=)

Men nu ska jag ta och äte lite frukost... Sent jag vet. Jag tog sovmorgon idag. =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback