You´ll be in my heart

Fick ett mess att jag hade ett paket att hämta på OK i sala med kod och så...

Vet du vad du har beställt...?
Ehm.. nej faktiskt inte... scanCo står det att det är från... 

Kände mig som världens shopoholic som beställde grejer på löpande band (inte så långt bort från sanningen ibland...)

Men gissa vad det var som kommit? Det var ju min blandare... Shit vad det kan gå fort när de vill... Pappa ringde i Torsdags och i Fredags fanns den att hämta... Ett dygn behövde man bara vänta.. Spännande sånt där...

Var in och köpte hundmat idag och köpte en påse av den billigare sorten.. Nu håller jag tummarna för att Xerox tycker den här är precis lika god.. och att han mår lika bra på den..

Har ni förresten tänkt på vilket otroligt vacker text you´ll be in my heart med phil collins har? Kanske är det jag och mina gravidhormoner men det måste vara världens finaste barnsång.. För er som inte sjungit den här 50 ggr den här veckan och kan den i huvudet tänkte jag faktiskt klistra in texten...

Come stop your crying

It will be alright

Just take my hand

Hold it tight



I will protect you

From all around you

I will be here

Don't you cry



For one so small

You seem so strong
My arms will hold you
Keep you safe and warm



This bond between us

Can't be broken

I will be here

Don't you cry



'Cause you'll be in my heart

Yes, you'll be in my heart

From this day on

Now and forever more



You'll be in my heart

No matter what they say

You'll be here in my heart

Always


Fint va? Den sjunger jag till min lilla bebis....  Har förresten hittat min telefonsladd så jag ska lägga ut lite bilder här så ni får se.. Ska även göra Linas utmaning...  Imorgon kanske...

Ha en trevlig lördagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va fin! Sjung den ofta.. jag har hört om barn som blir lugna av musik som mamman lyssnade på när dom var i magen, så om du sjunger den ofta nu när det lilla pyret är där inne så kommer han/hon att gilla det sen och kanske t.o.m. somna av det ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback