The truth is out there

Okej, Blev utmanad av Sara (www.zazzan.blogg.se)

Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, sà att de vet om utmaningen


1. Är otroligt långsint trots att jag inte vill vara det... 
 
2. Då jag blir arg slutar det ofta med att jag gråter.. vilket är ungefär det sämsta som kan hända, då jag inte är ledsen utan asförbannad, och hur mycket respekt inger man när man snorbölar....ingen... =)

3.  Jag är både envis och otålig vilket inte borde gå ihop... Just nu drabbas Noblessa av dessa underbara personlighetsdrag...

4. Gömmer undan godispåsar i bokhyllan hemma för där vet jag att Ken aldrig letar... .=)

5. Har otroligt svårt att följa hastighetsbegränsningarna då jag kör bil... Inte så att jag kör mycket för fort... Men lite ibland kanske... =)

6. Har en matlust utan dess like och äter som tre långtradarchaffisar tillsammans... =) Nej det kanske var att ta i... Men som två i varje fall...

7. Älskar djur och skulle kunna skaffa mig ett helt zoo... fast jag har lovat mig själv att det är stopp nu, man ska ha tid också...

Hmm... De flesta av mina vänner bloggar inte så min utmaningslista blir kort...

Marit och Lina... Anse er utmanade... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback